دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1395 - 12:28
4 تا 6 اسفند

نخستین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت «اقتصاد و فرهنگ» برگزار می‌شود

نخستین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت «اقتصاد و فرهنگ» هفته اول اسفند به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری واحد تهران غرب برگزار می‌شود.
کد خبر : 159679

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نخستین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت «اقتصاد و فرهنگ» از سوی حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری واحد تهران غرب با حضور مقامات عالی رتبه کشوری، مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران و صاحب‌نظران کسب و کارهای نوپا در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.


این رویداد برای نخستین‌بار و به منظور تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه پیشرو در خصوص کارآفرینی در حوزه های فرهنگی ،اجتماعی و هنری چهارم تا ششم اسفند در سالن همایش‌های بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود.


این رویداد با هدف ایجاد فضای هم‌فکری و همکاری میان دانشجویان، افراد علاقه‌مند و کارآفرین، اشتغال‌زایی، کمک به مراکز رشد و به وجود آوردن اتاق فکر و ایده و آموزش مراحل اجرا تا مرحله داوری و راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان دانشجویی در راستای کمک به اقتصاد مقاومتی را دارد.


آموزش، تجربه، همکاری، همکاری ایده‌پردازی، تشکیل تیم و شرکت، آموزش بازاریابی، بازار سنجی، بازارسازی، شناخت نیاز مشتری و سعی و خطا از محورهای اصلی ابن برنامه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته